środa, 24 lipca 2013

O BLOGU I O MNIE

Witam Was Wszystkich w pierwszym poście na moim wyczekiwanym blogu. 


Może na początek opowiem Wam coś o sobie. Mam na imię Ilona, wiek 29 lat, zamężna, dwójka dzieci ( na urlopie wychowawczym) z wykształcenia księgowa. Ale mimo zamiłowania do liczb, zawsze czułam w sobie duszę artysty. Jestem niepoprawną romantyczką, czasami zbyt poważną personą:)uwielbiam słuchać innych, a później doradzać. Często próbuję znaleźć złoty środek na "całe zło". Bycie mamą traktuję jako wyzwanie i najpiękniejszą rolę jaką mogę spełniać w życiu poza byciem kochanką, kucharką, sprzątaczką, lekarką, psychologiem itp. Zawsze uważałam , że dzieci dają ogromne szczęście i bez nich życie byłoby puste. Jednak każdy kij ma dwa końce, to szczęście przypłacamy wielkim trudem, który wkładamy w opiekę nad nimi i wychowaniem ich. Często czuję się bezradna, kiedy maluch płacze, a ja nie wiem co go boli,  kiedy jest niejadkiem, kiedy się złości i wykazuje negatywne zachowanie wobec otoczenia.. Takich sytuacji mogłabym długo wymieniać, myślę, że nie jestem osamotniona i niejedna osoba mogłaby się przyznać do podobnych problemów. I tu zaczyna się rola mojego bloga, chciałabym na nim umieszczać wpisy o prawdziwych z życia wziętych sytuacjach w relacji rodzice-dzieci. Ponadto nie zapomnę również o tym , że oprócz bycia mamą jestem również kobietą, więc będzie troszkę o nas kobietkach, o zainteresowaniach, marzeniach, relaksie. Na pewno znajdą się również wpisy o prawach mam tych przyszłych i  zatrudnionych. Pomysłów mam bardzo dużo, tematów do omówienia z Wami kochani jeszcze więcej, czekajcie na nowe wpisy i bądźcie razem ze mną w trudach i znojach, a tego bloga potraktujcie jak rozmowę z koleżanką przy kawie:) Zadawajcie pytania, komentujcie posty, podsuwajcie tematy do obgadania. Pamiętajcie, że nie jesteśmy w tym same są nas miliony, a razem możemy się wspierać i być szczęśliwe:) niech to będzie motto tego blogu. 

Zapraszam chętnych już niebawem na pierwszy poważny temat:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz